Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΞΑΦΝΙΚΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ!

Σαν πραγματικη ΒΟΜΒΑ εσκασε πριν λιγα λεπτα στα αυτια μας η ξαφνικη παραιτηση του Τεχνικου Διευθυντη του ΠΓΣ Ν.Ζαφειροπουλου. Καποιες διενεξεις που υπηρξαν με ατομα της Διοικησης τις προηγουμενες ωρες τον οδηγησαν σε αυτη την αποφαση μολις ελαχιστα 24ωρα πριν τον καθοριστικοτερο αγωνα της χρονιας για τη ΜΑΥΡΗ. Περισσοτερα σε λιγο με την επισημη ανακοινωση του Συλλογου. 
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
Ο Νίκος Ζαφειρόπουλος γνωστοποίησε σήμερα την παραίτησή του από το πόστο του τεχνικού διευθυντή του ΤΑΠ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ ΓΣ.
Με βάση την τοποθέτησή του υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας, η οποία εντοπίστηκε από την αρχή, ωστόσο, ο κοινός στόχος επέβαλε την απουσία εγωισμού. Η ερμηνεία της δήλωσης παραίτησης του Νίκου Ζαφειρόπουλου δείχνει πως θίχτηκε από συγκεκριμένες συμπεριφορές προς το πρόσωπό του και έκρινε πως δεν πρέπει να αφήσει μία υποβόσκουσα κατάσταση να διαιωνίζεται. Πήρε το ρίσκο και παραιτήθηκε, κόντρα στις πιθανότητες δικαίωσής του, καθώς πολλά μπορούν να ειπωθούν, από το timing μέχρι τον καταλογισμό λαθών. Ίσως αυτό να ήταν το ηλεκτροσόκ που χρειαζόταν η ομάδα. 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ:
«Από σήμερα παύω να είμαι τεχνικός διευθυντής του Παναιγαλείου. Θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές για τη συνεργασία που είχαμε. Την τεχνική ηγεσία για την όποια συνεργασία, τη διοίκηση για την όποια συνεργασία και τέλος τον κόσμο του Παναιγιαλείου για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που έδειξε προς το πρόσωπό μου. Η ψυχοσύνθεσή μου, η προσωπικότητά και η φιλοσοφία μου γύρω από το ποδόσφαιρο δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να προσφέρω στην ομάδα. Ξέρω πως οι αποφάσεις εν βρασμώ ψυχής δεν αποτελούν και τον καλύτερο σύμμαχο, αλλά έχω μάθει να μην λειτουργώ με ημίμετρα.
Πιστεύω  στους παίκτες του Παναιγιαλείου και πιστεύω ότι μπορούν να εκπληρώσουν τον στόχο της ανόδου. Η τελευταία χάρη που τους ζητάω είναι η νίκη την Κυριακή και ας μην είμαι κοντά τους.
Οποιεσδήποτε διευκρινήσεις για τους λόγους της αποχώρησής μου θα μπορέσω να δώσω μετά τη λήξη του πρωταθλήματος. Μέχρι τότε ρωτήστε τον κ. Ρέλλα, μπορεί και να γνωρίζει κάτι… Ο Νίκος Ζαφειρόπουλος ήταν και θα είναι Παναιγιάλειος.
Με τιμή,
Νίκος Ζαφειρόπουλος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου